OUR POLICY


\r\nAs a KBS family you may find our policies which are embraced by the entire employees.

\r\n\r\n

QUALITY POLICIES

\r\n\r\n
    \r\n
  • To follow up the technological developments and to increase the product quality level.
  • \r\n
  • To sustain the customer satisfaction and gain new customers.
  • \r\n
  • To accomplish the orders with exact requirement and on time.
  • \r\n
  • To use the time and sources at an optimum level by continious improvement  from raw material entrance till the delivery.
  • \r\n
  • To sustain the institutionalism by improving the quality management system
  • \r\n
\r\n\r\n

ENVIRONMENT POLICIES

\r\n\r\n
    \r\n
  • Understanding environment sensitivity  is a priority and the education is obtained from top management to all of our workers.
  • \r\n
  • To obey all of the rules and regulations about the environmental issues.
  • \r\n
  • To increase the operational performance and decrease the energy consumption
  • \r\n
  • To increase the environmental performance and put in priority when investing
  • \r\n
\r\n\r\n

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ

\r\n\r\n

1-Proaktif yaklaşımı temel hedef alarak ortaya çıkabilecek tehlike ve risklere karşı gerekli önlemleri almak.

\r\n\r\n

2-Düzenleyeceğimiz eğitim programları ile çalışanlarımızın bu sistem içerisindeki yerlerini ve sorumluluklarını kavramalarını sağlayarak, sorumluluk bilinçlerinin gelişmesine katkıda bulunmak.

\r\n\r\n

3-Çalışanlarımızın da katılımıyla olası riskleri ortadan kaldırarak iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek.

\r\n\r\n

4-Tüm çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı yaratmak.

\r\n\r\n

5-Sektörümüzde örnek gösterilen bir kuruluş olma çabasıyla performansımızı tüm çalışanlarımızın katılımıyla sürekli geliştirmek.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

CUSTOMER SATISFACTION POLICY

\r\n\r\n
    \r\n
  • As we are the market leader in its field; to solve the customer’s demands and complaints with a speedy way, transparent, in a fair manner
  • \r\n
  • To increase customer satisfaction
  • \r\n
  • To meet quality requirements
  • \r\n
  • To build a long relationship with a win win point of view 
  • \r\n
  • To explain customer satisfaction policy to our departments to sustain continuity.
  • \r\n
  • To approach everyone with fair and equal.
  • \r\n
  • To follow current legal condtions.
  • \r\n
\r\n\r\n

 

\r\n